Arvonta Suoritettu ja uusi avattu!

Ajelimme eilen halki yöllisen Suomen kuvausreissulta kotiinpäin ja voihan vaahtokarkki, minkä tilataideteoksen nouseva aurinko eteemme loi. Ja turha varmaan sanoa, että kokemus oli vielä muutamaan potenssiin huikeampi, kuin kuvat antavat ymmärtää.

Blogi_maisema1
Blogi_maisema2

Facebook-tykkääjiä on nyt iloisesti yli tuhat, kiitos teille! <3 Kesämukit arvottiin juhlallisin menoin, ja arvonnan voittajaksi tällä kertaa paljastui.. Inka, Onneksi Olkoon! Lähetäthän yhteystietosi sähköpostiini, niin V ja T mukit pääsevät kesäaamujanne ilahduttamaan!

Talosanomat on ottanut ensimmäisiä askeleitaan keväästä saakka ja meidän iloksemme jo kovin moni lukija on löytänyt luoksemme! Nyt haluaisin kuulla sinun ajatuksiasi Talosanomista. Me kuvaamme kiinnostavia kohteita ja kirjoitamme niistä Tarinoita. Sinä olet niitä lukemassa, joten haluaisin tietää, mitä ajatuksia Talosanomat tarinoineen juuri sinussa herättää? Kaipaisitko ehkä jotakin lisää? Mikä sisältö juuri sinua eniten Talosanomissa kiinnostaa?

Kiitokseksi vastaamisen vaivannäöstä, arvomme jälleen! Tällä kertaa vastanneiden kesken arvotaan lempikaupan valikoimista kesäiltoja valaisemaan Iittalan Nappula kynttilänjalka. Ehkäpä trendivärissä mintussa, tai vaikkapa klassisena mustana, sinä valitset!

Kynttila

 

Kiitos tähänastisesta matkasta kanssamme! Kokoajan uusia mielenkiintoisia ja kutkuttavia kohteita kuvataan, pysyhän mukana ja jaa Talosanomien Tarinoita ystävillesikin!

Jenni

 

 

Comments

Irina - White & Fresh
Reply

Nappula onkin ollut jo pidempään haaveena, mutta en ole raaskinut hankkia. Valkoisena olisi tosi kaunis 🙂

Mari
Reply

Talosanomat on koukuttava kokonaisuus. Päivityksiä ei tarvitse mielestäni olla enempää. Blogin jutut pitävät lukijan jatkuvasti mukana ja ovat ihanan kotoisia ja keveitä taloesittelyiden väleissä. Taloesittelyissä mielestäni keskitytte mukavan tasapainoisesti niin talon rakennusaikaisiin ratkaisuihin ja sisustus materiaaleihin kuin tunnelmiin. Arvostan että voitte esitellä monen tyylisiä sisustuksia arvostaen vaikkei se teidän tyylinen olisikaan. Kurkistuksia alanliikkeisiin olisi mukava lukea vastakin yhtenä osana talosanomien kokonaisuutta. Mahtava konsepti Jenni! Jos arpa onni suosii valitsisin mustan kynttilänjalan.

Leena
Reply

Löysin blogisi hetki sitten, en osaa kaivata tänne juuri nyt mitään uutta. Mukavan tuntuinen tällaisenaan. Jos voitan arvonnassa, valitsen mustan Nappulan.

Inka
Reply

Voi kuinka kiva. Onni suosii siis joskus minuakin. Kiitos paljon. 🙂
Ihania kuvia olet taas ottanut. Blogi on oikein hyvä tällaisena enkä osaa kaivata mitään muuta. 🙂

Helena
Reply

Oikein ihania kuvia ja juttuja!
Jatka vain samaan malliin!
Tälläiset kivat kilpailut piristävät kummasti…..
eli jos arpaonni suo valitesen värikseni mustan – kiitos –

Ihanaa Kesää sinulle 🙂

Annukka
Reply

aivan huippu idea tämä talosanomat. olen myös jäänyt ”koukkuun” ja luen jokaisen jutun 😉
-kiva nähdä erilaisia koteja ja erilaisia sisustustyylejä.
KIITOS KIVOISTA JUTUISTA!
..ja musta nappula vois olla kiva meidän kotiin. 😉

ultsi
Reply

Tykkään kovasti lukea aina uusia juttuja, joita täällä kirjoitat. Olipa ne sitten taloesittelyjä tai blogipäivityksiä…sinulla on mukaansa tempaava tyyli kirjotella! Mukavasti erityylisiä taloesittelyjä on ollutkin ja jatkossakin olisi mukava kun esittelyjä olisi edelleenkin ”laidasta laitaan”, isoa ja pientä, edullista ja eijokaisenhankittavissaolevaa, itsetehtyä ja valmiina saatavia/ostettuja juttuja…eli jokaiselle jotakin! Monipuolisuus on se, josta tykkään. Pelkästään uusiin trendeihin keskittyviä julkaisuja on jo aivan tarpeeksi 😉

Todella mukava on myös lukea esittelyjä rakennetuista valmis mallistojen asunnoista. Sieltä löytää sellaisia asioita, joita itse talokirjojen äärellä pohtinut.

Tykkään Talosanomista!

Päivi
Reply

Siskoni lähetti linkin ja koukkuun jäin. Tykkään talosanomista tosi paljon, ei tarvi muuttaa mitään. Kiitos!

Tiina
Reply

Mukava on ollu Talosanomia lueskella. Erilaisten kotien esittelyjä on kiinnostavaa lukea, mutta kaikki muukin on kyllä hyvin maistunut.

Satu
Reply

Koukkuun olen jäänyt, heti kun ystävältäni kuulin Talosanomista 🙂 Kiva, että esittelette niin erilaisia koteja. Kivan kepeätä meininkiä! -Satu-

Lotta
Reply

Kivasti pidät koukussa lukijaa! Nuo ”välijutut” on mukavia, kun julkaiset niitä tiheään. Mietin, että olisikohan mahdollista, että taloesittelyjä olisi säännöllisemmin; esim. kerran viikossa tai kahdessa tiettynä viikonpäivänä tietäisi aina odottaa uutta esittelyä? Siitä tykkäisin itse.

Hippu
Reply

Ensimmäistä kertaa täällä ja osallistun toki arvontaan myös.

Hanne Salo
Reply

Talosanomat ovat täydelliset juuri tällaisena 🙂 Arvonnassa mukana.

Anu
Reply

Talosanomissa parasta ovat olleet taloesittelyt ja niitä olisi jatkossakin mukava lukea. Toki muutkin jutut olen lukenut 🙂 Mukana kivassa arvonnassa!

Paula
Reply

Melko uusi tuttavuus minulle tämä sivu. Ihan kivalta vaikuttaa, mutta navigointia ja rakennetta voisi varmaan vielä vähän selkiyttää. Nyt tuntuu, että nuo varsinaiset taloesuttelyt katoavat tuonne sivulehdelle piiloon.

Minttu
Reply