FB tykkääjiä yli neljätuhatta! Arvonnassa Kuviokioskin suloinen Söpö-tyyny!

Siis ihan totta, teitä Talosanomista tykkääviä on Facebookissa jo yli 4000? Siis neljätuhatta ihan ihkaoikeaa ihmistä! (Hurja virnistys tähän väliin ja päälle hämmentynyt hymy) Niin hienoa, että olette löytäneet meidät. Pidemmittä puheitta, kun en jokaiselle voi, vaikka haluaisinkin jakaa kiitokseksi jotakin mukavaa, järjestän arvonnan.

Arvontaan päätyy tälläkin kertaa  jotakin suomalaista, kodikasta, suloista ja Söpöä. Kuviokioskin perustaja ja suunnittelija kertoo seuraavaa: Kuviokioski on pieni, käsinpainettujen kuvioiden verkkokauppa. Suunnittelemme ja valmistamme tuotteemme omassa asunnossamme Helsingin Arabianrannassa. Teemme ajatuksella, ajan kanssa – As Slow As Possible. Haluamme tuottaa kauniita ja kestäviä asioita, mahdollisimman ekologisella tavalla.

Parasta on suunnittelijan Söpö-tyynyyn liittyvä tarina: 

”Äidilläni oli kymmenvuotiaana lemmikkilammas, jonka nimi oli Söpö. Söpö seurasi uskollisesti äitiä kuin koira – nukkui jopa samassa vuoteessa! Sen suurinta herkkua oli salmiakki”

Sopo_tyyny
sopo1

 

Ajatelkaapa nyt, tyynyn innoittajana on ollut salmiakkia syövä lemmikkilammas! ♥ Tyynyä ei yksinkertaisesti voi olla rakastamatta!

Arvonta sujuu tuttuun tapaan. Kommentoimalla olet mukana yhdellä arvalla, FB jako tuo kaksi arpaa ja omassa blogissa linkkaamalla saat arpoja peräti kolme! Aikaa oallistua arvontaan on viikon verran perjantaihin 7.2 klo 24 asti!

P.S. Täällä iloitaan läheisen lupaavasta toipumisesta ja ihmetellään yhdessä lääkärien kanssa elämän ihmeellisyyttä. Valoa viikonloppuun  ystäväiset, täällä sitä on  paljon edellistä enemmän!

Jenni

Yhteistyössä Kuviokioski

Comments

Helena Savikko
Reply

Onnea! Söpöillään, onpas söpö tyyny!

Tiina
Reply

Arvalla mukana. Söpösti passais vauvan sänkyyn 🙂

Ellu
Reply

Ihana tyyny! Yhdellä mukana 🙂

Ulla-Maija
Reply

Mukana olen kahdella arvalla!

Mari
Reply

Kaks arpaa. Minun äidillä oli oma vasikka:). Se tippui kalliolta ja kuoli. Suru oli ollut suuri!

Maikki
Reply

Veikeä ja nätti tyyny! Yhdellä mukana 🙂

Laura
Reply

Kahdella mukana!

seitanen
Reply

Yhdellä arvalla mukana. Omalla äidilläni oli myös samanlainen lemmikkilammas 😉 Innoissaan ollessaan se oli loikkinut ilmaan kaikki neljä sorkkaa samaan aikaan ilmassa 🙂

julie
Reply

Ompas herttainen tyyny! Mukana arvonnassa! 🙂

kaija
Reply

yhdellä mukana arvonnassa…

Tiina L.
Reply

Aivan ihana tyyny, kahdella arvalla mukana.

Fia M.
Reply

Voi mikä suloinen tyyny, yhdellä arvalla mukaan!

jussi
Reply

komea on tyyny miten pärjäis lie täälä lapissa!?!

Saija
Reply

Ihanaa… Sopis meidän sohvan nurkkaan vallan mainiosti 🙂

Päivi
Reply

Yhdellä mukana söpössä arvonnassa!!:)

Johannan
Reply

Mukana yhdellä arvalla!

Elise H.
Reply

Kahdella arvalla mukana 🙂 Olispa ihana tyyny 🙂

Nella
Reply

Mukana ollaan!

Essih
Reply

mukana ollaann! :)yhdellä arvalla

Silja Katajalaakso
Reply

BÄÄÄÄ,BÄÄ kahdella mukana.

Noora
Reply

Kahdella arvalla mukana. 🙂

Hulda
Reply

Hieno saavutus tuo tykkääjien määrä. Onnea Talosanomat! Yhdellä arvalla mukana.

Laura
Reply

En kyllä ihmettele tykkääjien määrää!:) Tuo tyyny ois kiva lapsen huoneeseen. Kahdella arvalla mukana.

Salla
Reply

Kahdella mukana 🙂

Kata
Reply

No onpa kyllä söpö tyyny, ja ihana tarina tyynyllä. 🙂

f
Reply

Voi kuinka ihana tyyny! Mukana arvonnassa yhdellä arvalla.

Ride
Reply

Ihana arvonta. Kahdella mukana.

Riikka
Reply

2 arpaa!

Annukka
Reply

Yksi arpa! 😉

Katri
Reply

Yhdellä arvalla mukana!

marja.palokangas
Reply

Yhdellä arvalla mukana

Kip
Reply

Ihana, mielelläni olen arvalla mukana

Nea H
Reply

Ihana tyyny! Yhdellä mukana.

Minna
Reply

Voi mikä ihanuus! Kokeilen onneani yhdellä arvalla.

Marze
Reply

Ihana on tyyny! 🙂 Yhdellä arvalla mukana.

tiiti66
Reply

Onpa kivan pirteä tyyny, olen mieluusti yhdellä mahdollisuudella mukana.

Tiina
Reply

Kahdella mukana! Hienoa, että siellä asiat läheisellänne paremmalla mallilla!

Elviira
Reply

Ja mukana yhdellä arvalla. Kiinnostavia kohteita näyttää olevan tulossa 😉

Inka
Reply

Kolmella arvalla mukana! <3 Ihana koti teillä! 🙂

Maikku
Reply

Yhdellä arvalla mukana

pex
Reply

kahdella mukaan.

marie
Reply

Ihana arvonta.

kahdella osallistun.

paula
Reply

yhdellä mukaan.

Anu
Reply

Yhdellä arvalla mukana kivassa arvonnassa!

Tiramisuheidi
Reply

Onpa suloinen 🙂 yhdellä arvalla mukaan!

Outi

Mukana yhdellä. 🙂

mark
Reply

Ihana arvonta.kaksi arpaa.

Niina
Reply

Yhdellä mukaan.

Taru
Reply

Söpö 😀 Yhdellä arvalla mukaan!

HeiniS
Reply

Kerrassaan ku söpöliini.Yhdellä mukana.

Maijus
Reply

Aargh tuota pehmoista söpöyttä…
Kiitos kisasta, kaksi arpaa 🙂

Jaana K.
Reply

Yhdellä mukana!

Juha
Reply

Hauska tyyny 🙂 Yhdellä arvalla mukana.

MariaO
Reply

Kahdella mukana!

Paula
Reply

Yhdellä arvalla mukana

mallu
Reply

Kiva tyyny, tykkään.

Daavid
Reply

Bää, mukana ollaan!

Lotta
Reply

Söpöä tavoitellen! <3

Muumipeikko
Reply

Arvalla mukana 🙂

Marjukka/Nuapurissa
Reply

Mukana kahdella arvalla.

Ihanainen tyyny! Sopisi täydellisesti pojan huoneeseen. Onnea myös lukijoista – en ihmettele yhtään! 🙂

Sirpa
Reply