Ihania pihoja ja kesäinen Uashmama-arvonta

M_valkoinen_paper_bag
Uashmama-pussi: dom dom-verkkokauppa

Innostuin keräilemään näin alkavan kesän ja puutarhakauden alkuun kauniita pihoja, joita olemme Talosanomiin vuosien varrella saaneet kuvata. Joukosta löytyy niin moderni kivipiha kaupungista, kuin runsaita pihapiirejä maalaismaisemastakin. Yhteistä kaikissa näissä pihoissa on ilmiselvästi rakkaus puutarhaan.

Paremmuusjärjestykseen näitä luomuksia on mahdotonta tietenkään laittaa, mutta olisi mielenkiintoista kuulla, mikä näistä olisi sinun kesäistä mielenmaisemaasi juuri nyt?

Kuuntelisitko juuri nyt mieluiten rauhoittavaa veden solinaa salaisessa puutarhassa, nauttisitko luomupuutarhurin paratiisin antimista vai ihailisitko modernia kivipihaa? Vai siemailisitko kenties kupillisen kahvia suloisessa maalaismaisemassa tai pulahtaisit kylmän juoman kanssa lumoavan puutarhan porealtaaseen? Vai Istuisitko sittenkin valtavien puiden varjossa sukutilalla nauttimassa päivän toista kahvikupillista?

Kerro mikä puutarhoista koskettaa eniten juuri sinua ja osallistut samalla suloisen valkoisen Uashmama pussukan arvontaan. Tänne on hyvä sujauttaa kesän kaunein kimppu tai  vaikkapa lempiyrtti kasvamaan. Uashmama-pussit ovat kestäviä ja pestäviä paperipusseja. Arvonta on voimassa aina ensi viikon perjantaihin 27.5. klo 24.00 saakka.

1. Salainen puutarha

 

Kohde8_ulkoa36
kohde8_ulkoa22
kohde8_ulkoa54
Kohde8_ulkoa34
Kohde8_ulkoa43

 

2. Luomupuutarhurin paratiisi

 

IMG_8238
IMG_8215
IMG_8300
IMG_8241
IMG_8259
IMG_8296

3. Tyylikäs moderni kaupunkipiha

IMG_9725
IMG_9717
IMG_9703
IMG_9655

 

4. Hurmaava maalaispiha

 

IMG_8804
IMG_8815
IMG_8791
IMG_8782

 

5.  Lumoava puutarha

 

IMG_9224
IMG_9207
IMG_9141
IMG_9294
IMG_9134
IMG_9302
IMG_9140

6. Sukutilan puutarha

IMG_7706
IMG_7767
IMG_7516
IMG_7531
IMG_7724

Suloisia kaikki, eikö?

Ihanaa alkanutta viikkoa!

Jenni

P.S. Täältä pääset kurkistelemaan näihin ihaniin pihoihin tarkemmin 1.Salainen puutarha 2. Luomupuutarhurin paratiisi 3. Moderni kaupunkipiha 4. Hurmaava maalaispiha   5. Lumoava puutarha 6. Sukutilan puutarha

Comments

Sanna
Reply

Modernista kaupunkipihasta haaveilen itsekin. Tuossa ympäristössä olisi ihana rentoutua.

Aidafoun
Reply

Sukutilan puutarha on omaan mieleen. Ihanan kotoisa ja luonnollinen. 🙂

Maria
Reply

Kylläpäs on kauniita pihoja! Hurmaava maalaispiha on aivan ihana, joten annan sille ääneni, vaikka makuni onkin moderniin päin kallistuva.

Sirpa
Reply

Sukutilan puutarha minunkin mieleen. Tulee mummola mieleen

Johanna
Reply

Voi miten ihania kaikki! Lumoava puutarha vie silti juuri tällä hetkellä voiton, ja hurmaava maalaispiha kovana kakkosena. 🙂

Mammu
Reply

Lumoava puutarha sopii tällä hetkellä mielenmaisemaan kesästä☺️

Maria M
Reply

Moderni kaupunkipiha on erittäin tyylikäs. Sille annan ääneni.

Anu
Reply

Sukutilan puutarha muistuttaa lapsuuden kodin pihapiiriä, joten ääni sille

Hannele
Reply

Kauniita kaikki, mutta sukutilan puutarha valloitti!

Tiiina
Reply

Näistä on melko vaikea kyllä valita. Periaatteessa moderni muuten viehättää, mutta puutarhaan haluaisin kovasti saada isoja, vanhoja (omena-)puita ja muutenkin sellaista vehreyttä, mitä uuden talon pihapiiristä (siis meillä ainakaan) ei löydy. Ehkä valinta kallistuu kuitenkin tuohon kaupunkipihaan…

Sallamari
Reply

Lumoava puutarha hurmaa minut nyt!!

Marika
Reply

Luomupuutarhurin paratiisi on ehdoton suosikkini, niin kaunis piha! oma vielä keskeneräinen rinnepiha kaipaisi tuota tyyliä 🙂

Sohvi
Reply

Lumoava puutarha houkuttelee tällä hetkellä eniten luokseen – rentoutuminen altaassa ja sen jälkeen nokoset riippumatossa 😀 <3

Suvi
Reply

Sukutilan puutarha tuo omia ihania muistoja mieleen, jossa useampi sukupolvi viettää huoletonta ja kiireetöntä yhteistä aikaa.

Annukka
Reply

Ai ai..Jospa tämä oma pihapiirikin näyttäis joskus valmiilta 😉 pikkuhiljaa!

Anniina
Reply

Lumoavalle ääni täältäkin!

Muuttuvakotini Päivi S
Reply

Ihana kuva ja tunnelma eka kuvassa—>salainen puutarha. Moderni puutarha oli kiva 🙂 Kaikissa puutarhoissa oli jotain kivaa. Voi, kun tulisikin jo kesä. Täällä koko päivän satanut vettä 🙁

Mokka
Reply

Suosikkini näistä on luomupuutarhurin paratiisi, vaikka aivan mielettömän viehättäviä pihoja ovat nämä kaikki! Huoh, voi kun omakin piha näyttäsi vielä joskus upealta.

Teija
Reply

Lumoava puutarha on nimensä mukaisesti todella sadunhohtoisen lumoava.

Riina
Reply

Moderni kaupunkipiha

sikkuralla
Reply

Nro 2 on lempparini. Ihania ovat kyllä kaikki.

Hippu
Reply

Lumoava puutarha lumosi minut!

Pirjo
Reply

Lumoava puutarha minut lumosi

Hannnna
Reply

Numero 3, koska meillä toivottavasti jonain päivänä hyvin saman näköistä. 🙂

Katariina
Reply

Aivan ihania pihoja kaikki! Mutta jos yksi pitää valita, niin tällä hetkellä ykköseksi nousee nro 2.

Marika
Reply

Tyylikäs moderni kaupunkipiha on minun valintani! 🙂

HannaL
Reply

Kauniita puutarhoja kaikki. Valintani on kuitenkin lumoava puutarha.

Mallukka
Reply

Vaikea sanoa, ehkä moderni kaupunkipiha

Teija
Reply

Oma maa mansikka, muu maa mustikka… yllätys yllätys nro 2 😉
Tosin lumoavassa puutarhassaki on paljon semmosia elementtejä, joita voisin itellenikin kuvitella. Ihania kaikki. 🙂

Tuuli
Reply

Sukutilan puutarha tuo mieleen kodin <3

Marita
Reply

Lumoava puutarha 🙂

Suvisini
Reply

Ainut, mikä ei kolahtanut yhtään oli 3. Tyylikäs moderni kaupunkipiha, koska siellä ei vaan ole mitään inspiroivaa.. Noista muista yhdistelemällä saisi oman unelmien pihan <3 Jos joku oli pakko valita, niin sitten Lumoava puutarha, koska siellä oli riippukeinut ja poreallas 😀

Anna-Mari
Reply

Sukutilan puutarhassa on tunnelmaa. Kauniita kaikki. 🙂

Elise H.
Reply

Tyylikäs moderni kaupunkipiha saa minun ääneni 🙂

Maisa
Reply

Ensin ajattelin valitsevani lumoavan puutarhan, mutta nähtyäni sukutilan puutarhan kuvat mieleni muuttui. Tuli niin lapsuuden kesät mieleen. <3

Jenni
Reply

Kaikki ovat kauniita, mutta nro 5 on suosikkini <3

Mari
Reply

Eniten viehättää tyylikäs kaupunkipiha nr 3

santtu
Reply

Aika yllättäen maalaispiha on näistä hurmaavin

Jenna O
Reply

Moderni kaupunkipiha on minun lempparini 🙂

Marjo
Reply

Lumoava puutarha on lumoava.

Sari
Reply

Moderni kaupunkipiha miellyttää eniten!

Marze
Reply

Kaikki ovat aivan ihania, mut valitsen lumoavan puutarhan. 🙂

Terhi J.
Reply

Salainen puutarha oli ihanin.

Aino
Reply

Sukutilan puutarhapihalle ääni täältä.Luonnon kaunis ja rauhoittava. Ei liian työllistävä hoidon suhteen.

anna s.
Reply

Mieluisin on moderni puutarha. Itselläni vähän samantyylinen 🙂

Erja
Reply