Talosanomien kuulumisia ja upea Pisa Design-arvonta!

Olemme saaneet tutustua kevään ja kesän aikana ihanasti erilaisiin, mielenkiintoisiin ja ihastuttaviin koteihin. Keväällä vierailimme muun muassa viljasiilossa, modernissa kaupunkikodissa ja reippain värein sisustetussa hirsitalossa.

Talosanomien kesä tarjoili insiraatiota sekä puutarhaan että kodin sisätiloihin. Syksyn tullen meillä onkin tarjottavana tuttujen esittelyjen lisäksi myös uusia kujeita!

kollaasi_kevat

Yksi tulevista uutuuksista on vieraskynä, joka kokoaa rehellisiä mielipiteitä suoraan tapahtumien keskipisteestä kun päästämme ääneen itse tekijät! Talon rakentaminen vaatii monen eri ammattilaisen panostusta. Mitä sanoo pitkän linjan asiantuntija tämän ajan rakentamisesta? Mitä kysyttävää juuri sinulla olisi rakennusalan ammattilaisilta?

kollaasi_kesa

Ja emme unohda tietenkään sisustajia! Mihin sisustussuunnittelijan mielestä kodissa kannattaa erityisesti panostaa? Mitkä sisustusratkaisut suurperheen äiti on todennut parhaimmiksi ja toimivimmiksi? Entäpä koiraperhe?

Tätä kaikkea ja paljon muuta on Talosanomien syksyssä luvassa. Pääosassa tietenkin yhä kodit, talovalmistajien kiinnostavimmat kohteet ja perheiden rakennustarinat!

IMG_8132

Talosanomilla on jo kymmeniä tuhansia uskollisia lukijoita, joista olen sekä iloisen hämmentynyt, että onnellinen! Lisäksi Facebookissa Talosanomien tarina on levinnyt laajalle, tällä hetkellä meistä on päättänyt tykätä kohta jo 7000 seuraajaa!

Kiitokseksi haluankin nyt arpoa jotakin Talosanomien ideologiaan loistavasti sopivaa, suomalaista, laadukasta ja aikaa kestävää!

Pisa Design tarjoaa laadukkaita kodintekstiilejä ja merkin kapea kaitaliina teki minusta taas pöytäliina-ihmisen. Arvottavaksi on siis luonnollisesti tarjolla kateliina koossa  130*18 cm. Värivaihtoehtoina ovat harmaa, roosa, vaalea roosa tai luumu. Katso tarkemmin värivaihtoehtoja täältä. Arvonta-aikaa on aina ensi viikon loppuun, 5.9. saakka!

Mukana arvonnassa olet kommentoimalla tähän postaukseen!

Ihanaa, innokasta ja inspiroivaa syksyä teille kaikille! Olen iloinen, että olet siellä! 🙂

Jenni

Arvontayhteistyössä:

Pisa Design

Comments

Soile
Reply

Jokainen postaus tulee luettua tarkaan. Hienoja kuvia ja juttuja joten mukana siis arvonnassa 🙂

ultsi
Reply

Mukava lukea juttuja! Mukana arvonnassa

julie
Reply

Kauniita kuvia ja kaunista tekstiä. Mukana arvonnassa! 🙂

Elina
Reply

Mukavia postauksia ja usein vierailenkin täällä! Mukana myös kivassa arvonnassa ja suosikkini on harmaa liina 🙂

Hanna
Reply

Ihana sivusto, vaki lukija!

Vekarus
Reply

Uudet suunnitelmat kuulostavat hyviltä!

Meille voisi käydä harmaa tai roosa tai vaalea roosa 🙂

arja A
Reply

mukana ollaan ! ihanassa ja inspiroivassa blogi arvonnassa!
harmaan sävyt sopii meitille!

jutska
Reply

ihanan blogin arvonta! mukana ollaan! harmaaseen liinaan päätyisin!

Sabuska
Reply

Mukana arvonnassa, vaikken koskaan mitään voitakkaan, niin harmaan valitsisin <3

Sofia
Reply

Nätti liina. Vaalearoosa olisi ihana. Mukana ollaan ihanassa arvonnassa.

Anne
Reply

Ilman muuta tullaan arvontaan mukaan. Vaaleroosa olisi sopiva meidän sisustukseen tällä hetkellä:)

Marru
Reply

Kivalta kuullostaa uudet jutut. Mukana arvonnassa 🙂

Susanna
Reply

Talosanomat on ihan parhautta ja minun kotiini sopisi luumun tai harmaan värinen liina.

Pampula
Reply

Tuleehan täällä käytyä lueskelemassa !
Mukana arvonnassa!

kehrä
Reply

Mukana arvonnassa! 🙂

Tiina
Reply

Kokeilenpa onneani taas minäkin! 🙂

jutta
Reply

Saatan käydä jopa useasti päivässä katsomassa, onko uusia postauksia tullut. Todella paljon olen saanut sisustusinspiraatiota juurikin tästä blogista! 🙂

Seena
Reply

Säännöllisen epäsäännöllisesti käyn Talosanomia katsomassa, syksyllä taas enemmän kuin kesällä ja mukana arvonnassa – tietty! 🙂

jensku
Reply

Mukana arvonnassa..

Nian
Reply

Minäkipäs osallistun.

Riikka
Reply

Mukana arvonnassa ja aina lukemassa näitä ihania tarinoita sekä ennen kaikkea kauniita kuvia!

Mari
Reply

Kuulostaapa hyviltä suunnitelmilta! Talosanomat tarjoaa lukijoilleen kyllä laatua ja monipuolisuutta. Ja hyvä kehitys senkun jatkuu. Kiitos Jenni!

-heini-
Reply

Kuulostaa hyvältä! 🙂 ja mukana arvonnassa.

Laura
Reply

Tämä on ainoa blogi jota säännöllisesti luen. Tää on vaan niin mukava ja aina ideoita täynnä. 🙂

HannaKoo
Reply

Mukana arvonnassa 🙂

Isa
Reply

Oi, oi, syksyä odotellessa!

Elise H.
Reply

Mukana arvonnassa minäkin 🙂

Annukka
Reply

Mukavan kuulosta tulossa!!

nanna
Reply

Kuulostaa hyvältä! Mielenkiinnolla luen ja inspiroidun teksteistäsi. 🙂

Vanha Jäärä
Reply

”Mitä kysyttävää juuri sinulla olisi rakennusalan ammattilaisilta?” Kysyisin että mitä on tapahtunut tuulikaapeille. Onko joku viisas laskenut että niiden hyöty lämmitysenergian säästämisessä on aivan mitätön? Vai miksei niitä enää ole uusissa taloissa vaikka energian säästämisestä kovasti messutaan?

Mukana arvonnassa myös.

Maiski
Reply

Mukana 🙂

Hippu
Reply

Tyttären uudessa kodissa olisi juuri paikka tuollaiselle liinalle, niinpä on koetettava onnea arvonnassa!

NinaK
Reply

Ehdottomasti mukaan kivaan arvontaan!

Sanna
Reply

Mukana arvonnassa!

essi
Reply

mukana ollaan 🙂

Marze
Reply

Mukana! 🙂

Tarja
Reply

harmaa liina sopisi sisustukseemme kuin veitsi voihin – mukana arvonnassa!

Tanja
Reply

Mukana! Olen hurahtanut Pisadesignin tekstiileihin ihan kokonaan!

Eevee
Reply

Harmaa liina olisi ihana meille kotiin!

hulda
Reply

Mukana kivassa arvonnassa. 🙂

saya
Reply

Vaalean roosan sävyinen olis kiva! Mukana arvonnassa!

Anne
Reply

Tahtoo olla mukavassa arvonnassa mukana!

Jolana
Reply

Mukana arvonnassa! 🙂

F
Reply

Kuulostaa hyvältä! Voi, miten paljon pidänkin tästä blogista! Ja ihana arvonta tämä!

Satuli
Reply

Arvonnassa mukana!!

Kirsi
Reply

Innolla odottaa uutta postausta, niin monipuolista, ikinä ei tiedä mikä odottaa 🙂

juliak
Reply

Mukana 🙂

HANNA
Reply

Tämä on yksi kauneimmista blogeista! Mukana arvonnassa!

Saija
Reply

Tarkkaan luen tätä blogia ja olen saanut omaan sisutukseen myös ideoita. Arvonnassa mukana

Liinuska
Reply

Aina jotakin mielenkiintoista

Miida
Reply

Mukaan arvontaan! 🙂

NennaMm
Reply

Ehdottomasti mukana! Harmaa liina sopisi täydellisesti pöydälleni :))

Hanna-Kaisa
Reply

Todella hyvä blogi, seuraan säännöllisesti. Sama malli jatkukoon jmutta myös uudet kujeet ovat aina tervetulleita :).

Venkku
Reply

Mukana kisassa ja uusia postauksia aina innolla odottaen! Mukavaa syksyä! 🙂

pau
Reply

Kiva käyä katsomassa ja lukemassa 🙂

Maikku
Reply

Mukana arvonnassa. Tästä blogista saa paljon ideoita mitä voi hyödyntää omassa kodissa.

Pauke
Reply

3 viikkoa sitten uuteen kotiin muuttaneena, sisustusasiat ovat olleet ajankohtaisia ja intohimoni jo teinivuosilta. Käyn täältä aina kurkkimassa ideoita ja etenkin Jenni sinun kotisi on ihanan harmoninen kokonaisuus. Harmaa liina sopisi minun kotiini.

Minna
Reply

Mukana ollaan 🙂

Tiramisuheidi
Reply

Mukava arvonta, innolla mukaan 🙂

Lissu
Reply

Mukana arvonnassa! Heti ensimmäisen postauksen luettuani jäin koukkuun Talosanomiin, pidän blogin tyylistä, monipuolisuudesta, laadukkaista kuvista ja nasevasta kirjoitustyylistä! Hurmaava harmaa olisi liinavalintani… 🙂

Taru
Reply

MUkana arvonnassa ollaan! 🙂

maria
Reply

Messissä arvonnassa,harmaa ois ihana!

Jelena
Reply

Harmaa olisi ihana <3

Lp
Reply

mukana arvonnassa.:)

sk
Reply

Mukana arvonnassa

ipe
Reply

Mukana 🙂 Harmaa olisi valintani

irmeli.nieminne(At-merkki)hotmail.com

hukka
Reply

Mukana arvonnassa. 🙂

pex
Reply

harmaa.

Nostalgia
Reply

Mukana!

Lalli
Reply

Mukana! Vaalea roosa ja harmaa ihania!

maisa
Reply

harmaa

Milla
Reply

Mukaan arvontaan täältäkin 🙂

Maria
Reply

Mukana arvonnassa! Harmaa olisi upea. Innolla odotan syksyn tulevia esittelyitä. Tämä on sellainen idea-arkku tämä blogi. Kiitos siitä! 🙂

Tansku
Reply

Mukana arvonnassa. 🙂 Tämä blogi on todella inspiroiva!

Pirkko
Reply

Ehdinpähän mukaan arvontaan 🙂

Henna
Reply