Ululai ja ihana arvonta!

Ululai, neilikka

Kyläilimme syksyllä Ululain kotitoimistolla ja pääsemme nyt jakamaan inspiroivia kuvia teillekin. Lisäksi saimme mahdollisuuden arpoa Ululain ihanuuksia, ehkäpä pukinkonttiin sinulle itsellesi!

Ululai, suunnittelija Lotta Hietasen tuotemerkki valmistaa vastuullista luksusta arkeen. Valikoimiin kuuluu asusteita, kämmekkäitä, huiveja ja uusimpana ylelliset Alpakan villasta valmistetut  hihat. Lisäksi Ululailta löytyy sekä klassisia, että kekseliäitä sisustustuotteita.

”Ululai-mallisto on syntynyt halustani löytää mutkattoman kauniita asun täydentäjiä, jotka on valmistettu hyvistä materiaaleista. Kylminä vuodenaikoina niitä kaipaa lämmikkeiksi, muulloin niillä voi piristää asukokonaisuutta valiten värin ja mallin kulloisenkin mielialansa mukaan. Kun en maailmaltakaan mieluisia asusteita löytänyt, päätin itse alkaa suunnittelijaksi.” -Lotta Hietanen

Sulo-tyyny
Ululai

Inspiraationsa Lotta saa muun muassa alkukevään valosta ja lähestyvän kesän lupauksesta ilmassa, luonnon värikirjosta, funktionaalisuudesta, sekä siitä että asiat ja esineet ovat yhtä aikaa toimivia että kauniita.

-Asusteissa inspiroidun luonnonmateriaaleista, jotka tuntuvat taivaallisilta ja istuvat kauniisti päälle. Sisustuksessa inspiroidun esineistä ja tekstiileistä, jotka on yhdisteltävissä moneen kokonaisuuteen. Suunnittelutyössä taas inspiraationi saan toimiessa yhteistyöstä eri alojen osaajien kanssa. Ululaissa saan tehdä yhteistyötä idearikkaiden muotoilijoiden ja käsityöläisten kanssa sekä eri alojen yrittäjien kanssa. Yrittäjänä on parasta ympäröidä itsensä itseään lahjakkaammilla ihmisillä :). Verkostoitumisesta saa voimaa!

Ululai
Ululai nipsu

Kotitoimisto on sisustettu Ululain hengessä, kunnioittaen pieniä yksityiskohtia. Ilmava tunnelma syntyy kevyestä Artekin HK 012 -pöydästä ja  Calligariksen Parisienne-tuolista. Esillä on myös oman malliston Sulo-tyynyjä. Tuoreet kukat kuuluvat  tähän toimistoon!

– Kaikki Ululain tuotteet ovat sellaisia joita voi yhdistellä keskenään, mutta toisaalta myös hyvin erilaisten tyylien kanssa. Niin pukeutumisessa kuin sisustamisessakin. Yhdisteltävyys, klassisuus, ajattomuus, lämpö ja ilo sekä helposti yhdisteltävät värit ovat meidän juttumme!

Ululai työhuone
Inspiraatiotaulu
Paperikassi
Kämmekkäät

 

Kämmekkäät

Nyt teillä on mahdollisuus saada itsellenne Ululain suloiset Sara K- kämmekkäät! Mukana arvonnassa olet kertomalla kommentissasi minkä väriset kämmekkäät ovat juuri sinun makuusi. Värit näet linkin takaa!  Kaksi arpaa saat jakamalla arvonnan myös Facebookissa. Jos haluat pelata varman päälle voit kolminkertaistaa mahdollisuutesi kun jaat arvonnan myös blogissasi! Ilmoita kommentissa monellako arvalla olet koittamassa onneasi! Osallistua voit aina ensi viikon maanantaihin 16.12 klo 24.00 asti!

Lämmintä, pehmoista

ja sopivasti ylellistä päivää sinulle!

, Jenni

Kuva Ululai.fi
Kuva Ululai.fi

 

Yhteistyössä

Ululai

Comments

Wanhanajanunelma
Reply

Ihania! 🙂 kahdella arvalla mukana ja väri vois olla beige. 🙂

Tiina L.
Reply

Kahdella arvalla ja väri olis luonnon valkoinen. 🙂 Ihania ja varmasti lämpimiä.

Viivi / Valkoinen Soihtu
Reply

Yhdellä arvalla mukaan:)! Ihanat olisi tuollaiset kämmekkäät! Musta olisi varma valinta:)!

Suvi L
Reply

Teen poikkeuksen ainaiseen mustaan ja valkoiseen :). Siksi valitsen sammaleenvihreän. Yhdellä arvalla mukana.

Mari
Reply

Mustikka olisi ihana uutuus itselle! Kahdella arvalla mukana:)

Henna K
Reply

Kahdella arvalla mukana, jaettu FB. Kirsikan väriset ois ihanat. Sisustyynyt on myös upeat! 🙂

Leena
Reply

Hiekka olis aikas kiva. Yksi arpa.

laura
Reply

Kahdella mukana! Harmaat mulle

Sanna-maija
Reply

mahtavia. hiekat kelpaisi, toki kaikki kivoja

ultsi
Reply

Kahdella arvalla mukana ja sammaleenvihreät ois mun väri! 🙂

HANNA
Reply

Mustat olisivat ihanat! Yhdellä mukana!

poppari
Reply

Nämä on ihania!
Mustat olisi toiveeni, yhdellä arvalla tavoittelen.

Nea H
Reply

Sammaleenvihreä 🙂

Sirkku
Reply

Kahdella arvalla mukana. Väri Hiekka! 🙂

Pia
Reply

Mustikat ois tosi ihanat !

Eveliina
Reply

Yhdellä arvalla mukana. Väri mustikka.
Ihania!!!

eija
Reply

1 arvalla mukan ja luonnon valkoiset näyttävät upeilta 🙂

Tiina
Reply

Hienoja ovat kaikki värit mutta musta on minun lemppari 🙂 Yhdellä arvalla mukana.

Fia
Reply

Yksi arpa tulis minulle ja vaalean harmaat olis nätit.

Annukka
Reply

Ai että mitä ihanuuksia!! Yhdellä arvalla mukana,värinä musta. 😉

Nonna
Reply

Yhdellä arvalla mukana, mustia kadehdin.

Tiina
Reply

Kahdella arvalla mukana! Ajattomista mustista olen haaveillut jo pitkään. 🙂

Vee
Reply

Yhdellä arvalla mukana mä! Väriksi valitsisin pirteän kirsikan! 🙂

Saija
Reply

Kahdella arvalla mukana ja kirsikan väriset mun valinta 🙂

hippu
Reply

valkoiset

Anne
Reply

Hiekka <3

julie
Reply

Ompas nätit! Vaaleanharmaat olisivat mieluisat! 🙂

BIKKE
Reply

Mukana arvalla kokeilemassa ruskeita :)) Ihanat kuvat muuten!

Tiina
Reply

Hiekkaiset, kiitos!

Mafi
Reply

Mustat ois kivat.

Sirpa
Reply

Ihania ja varmasti lämpimiä. Mustat minulle:)

Miim
Reply

Osallistun yhdellä arvalla, suosikkivärini on hiekka.

Minna P
Reply

Ihanat! Suosikkini olisi nuo kuvassa olevat ruskeat/oranssit, mutta Ululain kaupassa niitä ei näyttänyt olevan… Toinen suosikkini on kirsikka 🙂

Repsu
Reply

Limenvihreät on kivat! Tai turkoosit 😀

Kiralia
Reply

Nätit on rannekkeet, siis mukana yhdellä arvalla 🙂 Turkoosi olisi väreistä mieluisin.

klaara
Reply

Yhdellä arvalla mukana. Luonnonvalkoiset tai beiget ovat hyvät.

krisse
Reply

Yksi arpa. Limet olisi kivat! 🙂

Kar
Reply

Yhdellä arvalla mukaan! Lime olisi värini :}

Aira
Reply

Mustikka on upea väri! Yhdellä arvalla mukana.

Minna R.
Reply

Kiva esittely! Mukana yhdellä arvalla. Väri kirsikka.

sude
Reply

Yhdellä mukana. Turkoosit olis minun valintani ♥

Anu
Reply

Yhdellä mukana. Kirsikanväriset ois ihanat!

Soili
Reply

Yksi arpa ja ihanan pirteä lime!

Jaana
Reply

Mustikka olisi kiva 🙂

Rhian
Reply

Yhdellä arvalla sammaleenvihreitä tavoittelemassa.

LeaP
Reply

Kauniita neuleita! Ainokainen arpani tavoittelee oransseja kämmekkäitä.

Maijus
Reply

Ah, alpakkaa! Yhdellä arvalla mustikkaista kädenlämmikettä, kiitos 🙂

Elina jokitalo
Reply

hiekka 🙂

AstaKos
Reply

Kahdella arvalla mukana arvonnassa. Oranssit ois ihanat.

Sofielle
Reply

Harmaat olisivat ihanat<3

Kati
Reply

Kahdella arvalla mukana! Limet Sara K:t kyllä piristäisi kovasti talvea 🙂

Minna
Reply

Mustikka! Ihanat!

Pirena
Reply

Kolmella arvalla tavoittelen Kirsikan värisiä lämmittimiä.

Maikku
Reply

Yhdellä mukana ja hiekan värisiä tavoittelen

riikka
Reply

Turkoosit on ihanat! Ne siis mulle 🙂 kahdella arvalla mukaan.

PL
Reply

Sammaleen vihreät <3

Olen kommentoinut tykännyt jakanut ja vielä kertonut ihan livenä ystävilleni 🙂

Marjo
Reply

yhdellä arvalla mukana, turkoosit!

Rentukka
Reply

Suosikkivärini on mustikka! Niitä tavoittelen yhdellä arvalla.

Sonja
Reply

Turkooseilla mennään, yhdellä arvalla mukana! 🙂

Riikka
Reply

Vaaleaharmaa… mukana arvonnassa 🙂

Marja
Reply

Yhdellä arvalla mukana ja värinä kirsikka.

marja porkka
Reply