Valkoisen Lautturin stailaushaaste ja Saana ja Olli arvonta!

Ihastuin ensisilmäyksellä uuden verkkokaupan, Valkoisen Lautturin valikoimiin. Otin siis innolla vastaan haasteen, kun verkkokaupan Tuuli ehdotti pienimuotoista kotimme stailaushaastetta muutamalla Valkoisen Lautturin tuotteella.

Haavelistallani on pidempään jo pyörineet Saanan ja Ollin tyynyt ja nyt sain oivan tilaisuuden kokeilla, miltä ne näyttävät täällä kotioloissa. Toinen ihana kokonaisuus, kerrankin tyylikkäästi pakatut tiski- ja käsisaippuat, pääsivät myös mukaan stailaukseen. Näitä Cillasin tuotteita on monien blogimimmien pöydillä nähty aiemminkin, eikä suotta, ihania ovat!

saana ja olli
Maailman synty, Saana ja Olli. Musta tyyny antaa juuri sopivasti potkua vaaleaan olohuoneeseen!
Saana ja olli
Tämä Saanan ja Ollin Myrskyn jälkeen-kuosi tuo mieleeni jotenkin mummolan ja koulujen kasviaiheiset taulut!
Tämä Saanan ja Ollin Myrskyn jälkeen-kuosi tuo mieleeni jotenkin mummolan ja koulujen kasviaiheiset taulut!

 

villi pohjola on upea sekä mustana, että valkoisena, miltä se teidän mielestä näyttää makkarissa?
Villi pohjola on upea sekä mustana, että valkoisena, miltä se teidän mielestä näyttää makkarissa?
Näitä pulloja kelpaa pitää esillä, Cillas
Näitä pulloja kelpaa pitää esillä, Cillas
IMG_9131

 

Ihana Tuuli lahjoitti yhden Saanan ja Ollin tyynyistä arvottavaksi (ovh. 54eur)! Arvottava tyyny on valkoinen Villi Pohjola, jonka voit voittaa omaksesi kommentoimalla tähän postaukseen!

Ja koska palkintoja riittää vain yhdelle, lupasi Tuuli vielä huikeat tarjoukset:

Kaikki Saanan ja Ollin tyynyt 49EUR kpl ilman toimituskulujakuluja koodilla saanajaolli!

Cillasin KÄSI ja TISKI-tuotteet ilman toimituskuluja koodilla cillas!

Tarjoukset ja arvonta voimassa 23.2 saakka! 

Ja huomioithan että jos liität tilaukseen muita tuotteita, myös ne saapuvat sinulle ilman postikuluja! Itse haaveilen tyttären huoneeseen noista magneettitapeteista, joita ei ilmeisesti muualta Suomesta vielä saakaan tilata!

Tämän valkoisen Villi Pohjola tyynyn voit nyt voittaa omaksesi!
Tämän valkoisen Villi Pohjola tyynyn voit nyt voittaa omaksesi!

Näin ihanalla arvonnalla kelpaa aloitella viikonloppua! Muistathan että iltaan asti on vielä printtiarvontakin voimassa täällä, siitä lisää huomenissa!

Jenni

Yhteistyössä:

logo

Comments

tuuli
Reply

Ihana. Sopis mun tyyliin.

saija
Reply

Ihania ovat! Erityisesti pidin Myrskyn jälkeen ja Villi Pohjola tyynyistä. Villi Pohjola olisi kuin tehty minun olkkariin ja miksei kaksin kappalein makuuhuoneeseenkin. Terv Saija

Eeva
Reply

Ihania kuoseja ja värejä, ja katseenkestäviä myös nuo pesuainepullot. Tykkään!

Aidafoun
Reply

Kiva arvonta, mukana ollaan! 🙂

Jutta W
Reply

Mukana ollaan! 🙂

Mari
Reply

Ihastuttavia kuoseja!

Laura K
Reply

Ihania ovat <3, mukana arvonnassa! 🙂

Suvi
Reply

Saana ja Olli tuotteet ovat aivan ihania. Tyyny sopisi kuin nenä päähän mustalle sohvallemme.

Miuku
Reply

Nämä tyynyt tuntuvat kummittelevan mihin vaan menenkin! 😀 Ovat tosi kivoja, vähän erilaisia kuin monet muut.

saaana
Reply

Ihana arvonta, mukana ollaan!

Anu
Reply

Mukana kivassa arvonnassa! 🙂

julie
Reply

Voi miten tämä olisikin mieleeni! 🙂

Karin
Reply

Hyvin olisi tilaa yhdelle Saana ja Olli -tyynylle 😉

päivi
Reply

Ihania, olen kans haaveillut noita kauniita tyynyjä omaan kotiin! Kunpa arpaonni kerrankin suosisi=)

Heini
Reply

Kaunis kuosi, joka sopisi omaan kotiin:) mukana arvonnassa!

piia/piipadoo
Reply

No kelpais! Saana ja Olli on ihania, yksi tyyny löytyy ja lisää mahtuu aina! 😉

Miia Korpela
Reply

Ihana arvonta! Ehdottomasti mukana 🙂

hM
Reply

Kivan näköisiä joka huoneessa!

Marja
Reply

Mukana arvonnassa!

SannaT.
Reply

Kelpaisi minullekin! 🙂 mukana arvonnassa.

HannaKoo
Reply

Aivan ihana arvonta, ehdottomasti mukana 🙂

mimmi
Reply

Oi mikä arvonta! Mukana! 🙂

katri virtanen
Reply

Mukana kivassa arvonnassa 🙂

Noora
Reply

Aivan ihania tyynyjä! Olisi mahtavaa voittaa tuollainen, mukana siis arvonnassa 🙂

Heta
Reply

Kelpaisi kyllä, joten arvontaan mukaan! 🙂

sari
Reply

Arvonnassa mukana!

Sari

Emm
Reply

Mukana!

Teija H
Reply

Ihana postaus.
Mukana.

Emilia
Reply

Nää kuosit on mun lemppareita. Toivottavasti onni suosii 🙂

Anne
Reply

Ihan perinteinen valkoinen maailman synty olisi niiiiin mun mieleen. Ehkä se on tilattava jos ei onni potkaise 🙂

Anniina
Reply

Kiva verkkokauppa tuo valkoinen lautturi. Tuo tyyny ois myös niin kiva, jospa ois onnea mulla ja voittaisin 🙂

Liina/ Villa Ilona
Reply

Ihana arvonta! Saana ja Olli – tyyny sopisi sohvallemme täydellisesti! 🙂

essi
Reply

mukana arvonnassa!! 🙂

saara
Reply

Arvonnassa mukana!! 🙂

Venla
Reply

Saanan ja Ollin tuotteet on aivan ihania kaikki. Tämän arvonnan haluan voittaa:D Cilla’sin tuotteet on myös tuttuja ja testattuja. Kelpaa todellakin pitää esillä.

Ruut
Reply

Näitä on ihasteltu jo kauan aikaa. Mukana arvonnassa!

Salla
Reply

Mukana!

Annukka
Reply

Ihania!! Jospas arpa onni osuis minulle! 😉

Anne
Reply

Olen niin ihastunut tuohon nettikauppaan <3

Krista
Reply

Voi että mikä ihana arvonta! Mä olen täysin rakastunu saana ja olli tuotteisiin. Joten mukaan ehdottomasti tähän arvontaan! 🙂

Leena
Reply

Ihana kilpailu! Kokeillaan onnea 🙂

Hukka
Reply

Onpas tosi kaunis kuosi! 🙂 Mukana arvonnassa!

PäiviT
Reply

Kauniita tyynyjä. Mukana arvonnassa.

Kata
Reply

Ihania tuotteita, tosi kivasti passaa teidän kotiinne. Mielellään ottaisin tyynyn meillekki!

Lelli
Reply

Mukana arvonnassa!

riikka
Reply

Mukana

Anaska
Reply

Peukut pystyssä onneani koitan!

Tia
Reply

Saanan ja Ollin tuotteet ovat niin kauniita! Juuri nuo tyynyt ovatkin haavelistallani 🙂

Siinatar
Reply

Mukana todellakin =)!

Karolina
Reply

Mukava arvonta, mukana ehdottomasti!

lean
Reply

Kelpais mullekin, mukana siis :)!

Jolana
Reply

Mukana!

Elisa
Reply

Ai kun ovat ihania! Mukana ollaan

Minna
Reply

yksi tyyny meiltä jo löytyy ja toiselle olisi jo paikka valmiina 😉 Tuo tyyny seilaa makkarin ja olkkarin väliä 😉 Mukana siis!

Lissu
Reply

Mukana ollaan! Niin tykkään Saanan ja Ollin tuotteista! 🙂

Sinianna
Reply

Mukana! Jospa se arpaonni kerrankin osuis kohdalle:) Saanan ja Ollin tyynyjä on jo kauan tullut ihasteltua..

Inkeri
Reply

Osallistun minäkin.. 😉

Saija
Reply

Ihana tyyny, olisipa ihanaa jos voittaisin!

Marika
Reply

Saana & Olli tyynyt huokuvat ihanaa nostalgiaa, joka vie minut jostakin syystä lapsuuden mummolan lämpöiseen tunnelmaan; pieni, pyöreä ja aina iloinen mummo leipomassa kanelipullia, pirtin uunissa paistaminen saa huumaavaan tuoksun leviämään ympäri taloa, minä pikku-tyttö istun ja väritän värityskirjaa kiikkutuolissa ja välillä katseeni löytää seinälle asetetun ryijyn, jota jään pienen lapsen mielenkiinnolla hetkeksi ihmettelemään, mitä se haluaa kertoa. Se ryijy, siinä on jotakin samanhenkistä kuin tuossa Saana & Olli tyynyssä.

ps. Löysin myös Valkoisen Lautturin aivan vastikään ja ihastuin ikihyviksi. Tilaukseen laitoin pari THE paperipussia, hankintalistalla on pari valkoista S&O-tyynyä 🙂

Annemaaria
Reply

Ihastunut ihaniin tyynyihin! Mukana arvonnassa.

Tiinuska
Reply

Tuo tyyny on niin kaunis joten tietysti arvonnassa mukana!

oona
Reply

Ihania tyynyjä ja kuvia!

BIKKE
Reply

Ompas kaunis tyyny ja tarjoukset houkuttelevia! Pesuainepullot sopisivat köökkiimme.. Käynkin tutkimassa tyynyvalikoimaa :))
mukana!

murmelina
Reply

Olen ihaillut Saana&Olli -kuoseja jo pidempään, joten tottakai on osallistuttava 🙂 Kiinnostavia ovat kyllä nuo magneettitapetitkin! Olisipa kunnon sisustusbudjetti…

Viivi / Valkoinen Soihtu
Reply

Vau, onpa ihana arvonta! Mukaan ehdottomastoi tähän! Ja aivan mahtavia tuotteita tosiaan löytyy tuolta Valkoisesta Lautturista<3

Anne
Reply

Mukana ollaan. Ihana tyyny.

Arja
Reply

Ihana. Mukana ilman muuta

Sofia
Reply

Arvonnassa:)

Jutska
Reply

Ihana arvonta. Mukana

Elise H.
Reply

Mukana ihanan tyynyn arvonnassa 🙂 Sopisi meille loistavasti 🙂

Heli Porkka
Reply

Ihana kansantarunhenki huokuu Saanan ja Ollin tuotteista! 🙂

Aino
Reply

Mukana arvonnassa 🙂

hannak
Reply

Mukana arvonnassa!

Maiju
Reply

Kauniita ovat! Tahtoo myöskin olla mukana arvonnassa.

Tiia
Reply

Ihana tyyny! Mukana arvonnassa! 🙂

Hulda
Reply

Mukana 🙂

Oili
Reply

Mukana arvonnassa.

Asmaria
Reply

Saanan ja Ollin tuotteet niin tyylikkäitä ja sopivat meidän kotiin. Mukana arvonnassa!

jutska
Reply

mukana ollaan!=)

arja
Reply

kiva arvonta! ihana tyyny ! mukana arvonnassa!

Hani K
Reply

Ihania! Mukana!

Laura
Reply

Aivan ihana. Sopisi meidän uuteen olkkariimme 🙂

Riikka
Reply

Ihania!

Mukana peukut pystyssä 🙂

Riikka

Ride
Reply

Ehdottomasti mukana! Kunpa se onni joskus lykästäis

S
Reply

Olen aina tykännyt Saana ja Olli -tuotteista, mutta yhtään en ainakaan vielä omista. Innolla mukana arvonnassa!

AnniM
Reply

Oi joi! Tämä olis meille ku lottovoitto tällä hetkellä! <3

Taru
Reply

Ihania ovat! Mukana ollaan!

Mirjami
Reply

Mukana. Kivat tyynyt!

NennaMm
Reply

Ihana tyynyt! Sopisi uuden asuntomme sisustukseen enemmän, kuin täydellisesti!

MinnaS
Reply

Villi pohjola toisi landelle mökkiuskottavuutta.

sikkuralla
Reply

Tosi kivat tyynyt. Mukana arvonnassa.

Minna P
Reply

Kyllä olisi kaunis tyyny. Oikein mielelläni ottaisin kotia koristamaan 🙂

Miikkis
Reply

Kauniit tyynyt 🙂 Olen ehdottomasti mukana arvonnassa.

Karkku
Reply

Ihana arvonta! Valkopohjaista Saanaa ja Ollia olenkin haikaillut.

AG
Reply

Oh, näistä ihanuuksista olen jo kauan haaveillut! Superb!

Emmmi
Reply

Ihana arvonta!

Suvi
Reply

Mukana arvonnassa 🙂

Soikku
Reply

Mukana arvonnassa ☺️

Olga
Reply

Ihana olisi tuo tyyny! Eli mukana arvonnassa:)

Päivikki
Reply

Niin ihana olis!

J
Reply

ihana <3

pex
Reply

Onpas kivat palkinto mukana olen!

Cherrycloud
Reply

Ihana tuo tyyny 🙂

maisa
Reply

osallistun.

hande
Reply

Mukana! Ihana blogi sinulla!!

Miimun
Reply

Saanan ja Ollin tuotteet ovat ihania, käyn hipelöimässä niitä aina kun käydään designmyyjäisissä ja muissa tapahtumissa 🙂 Ehdottomasti mukana arvonnassa.

Tiina
Reply

Arvonnassa mukana! Olen haaveillut kyseisiä tuotteita. 🙂

Sarianna
Reply

Saanan ja Ollin tuotteet niin ihania…mukana arvonnassa!

Nora
Reply

Mukana arvonnassa! 🙂

Emilia
Reply

Saanan ja Ollin tuotteet ovat todella upeita. Mukana arvonnassa! 🙂

mark
Reply

Osallistun todellakin.

Marze
Reply

Niin ihania! 🙂

KCP
Reply

Mukana arvonnassa, tuo sopii myös miehen makuun

Tiramisu
Reply

Ihana tyyny, mukana arvonnassa.

Salama
Reply

Mukana arvonnassa meikäläinenkin

Janttara
Reply

Kaunis tyyny, mukana arvonnassa

Arhippa
Reply

Upea tyyny, mukana olen arvonnassa tottakai!

Peace
Reply

Ovat niin tyylikkäitä, usein on tullut ihasteltua, mutta en ole raskinut hankkia

Marru
Reply

Mukana arvonnassa! 🙂

Sanna
Reply

Saana ja Olli tuotteet ovat ihania ja muutama sellainen meiltä löytyykin. Mukana siis ihanassa arvonnassa! 🙂

Mariamaria
Reply

Kaunis kuin villi pohjola, mukana arvonnassa

Laura
Reply

Mielenkiintoisia kuoseja!:)

Mirkkuli
Reply

Aikas ihana, olen mukana

Samsam
Reply

Tyylikäs ja hyvän näköinen, kelpaisi

Tiina
Reply

Kelpais mullekin!

Kristalli
Reply

Upea!

Nellukka
Reply

Mukana viime metreillä!

Anne
Reply

Mukana arvonnassa.

Sofia
Reply